Coverband Limburg
Op zoek naar een coverband in Limburg? Fusebox is de coverband van Nederland en speelt al bijna 15 jaar het land plat; van dorpsfeesten, tot bruiloften, bedrijfsfeesten en kroegoptredens. We zijn daardoor uitstekend in staat om met je mee te denken over de mogelijkheden, op basis van de vele jaren ervaring. Voor elke gelegenheid een passende invulling. Bekijk de mogelijkheden.

De stoppen slaan door bij de shows van Fusebox! De beste en meest beschamende meezingers komen voorbij, Veelal verwerkt in vette medleys. Feest, gekkigheid en bovenal gezelligheid staan centraal. Als een achtbaan gaan de mannen door alle genres heen; van Backstreet Boys tot Hazes, langs AC/DC richting Nielson, door een looping naar The Beatles. Dat alles nét even origineler en met íets meer ballen dan je gewend bent. Als jij het naar je zin hebt… hebben zij het ook. Fusebox verveelt nooit!

coverband amsterdam

Bruiloft, feest, huwelijk, dorpsfeest, bedrijfsfeest in Limburg
Een coverband is een geweldige manier om de gasten op uw feest, bruiloft of festival te vermaken. Fusebox is de coverband van Nederland en heeft veel ervaring met het verzorgen van diverse typen optredens. Wilt u een feestelijke bruiloftsband, een spetterende festival act of een kroegoptreden? Voor elke gelegenheid een passende invulling. Wij denken graag mee hoe we uw feest tot een succes kunnen maken.

Recensies Fusebox Coverband
Bekijk hier wat onze klanten vonden van onze optredens en/of bezoek onze Facebookpagina.

We hebben jullie al 3 x op rij geboekt en het is iedere keer onvergetelijk. Altijd een verrassend en vernieuwend repertoire!

Marco uit Amsterdam

Jullie waren te gek op onze bruiloft!

Jasper van den Akker uit Utrecht

5 stoere mannen die de Spice Girls doen.. Ze wisselen guilty pleasures feilloos af met Top1000 repertoire!

T. Dekker uit Venlo

Het oprechte enthousiasme spat ervan af! Echte aanrader voor liefhebbers van afwisselend live entertainment!

Daniël Broers uit Tiel

Wat een feest! En ook nog zeer betaalbaar. Top prijs kwaliteit!

W. de Smet uit Leeuwarden

Avondvullend geheel
We denken graag mee over een avondvullend geheel, als gewenst. We kunnen zorgen voor pauzemuziek, maar nog veel leuker wordt het als we 1 van onze vaste DJ’s meenemen voor het invullen van de pauzes. De DJ draait verzoekjes en zorgt ervoor dat de genres die iets onderbelicht worden (en dat zijn er maar héél weinig, tijdens de show van Fusebox) helemaal tot zijn recht komen.

Coverband Limburg boeken

Boek nu Fusebox Coverband voor bruiloft, festival en/of bedrijfsfeest. Klik voor meer (bookings)informatie en/of om direct te boeken.